fråga mig inte hur

HAHA jajuuste. Trodde inte någon läst denna sida men ack så fel. Kollade igenom och såg att jag hade fått en kommentar i något av mina första inlägg. Eftersom det förmodligen inte är så många som läser och ännu färre som ställer frågor till mig så kan jag väl ändå slänga in ett svar för att vara snäll.Frågan löd något i stil med det här:

Jag har sett dig i verkligheten och du har väldigt mörka ögonbryn i jämförelse med exempelvis ditt hår. Har du färgat dina och isåfall med vilket märke och färg?
Jag har inte färgat mina ögonbryn, de ser ut såhär. Jag vet inte hur de kan vara så mörka som de är eftersom att jag är väldigt ljus i håret ifrån början. Givetvis har jag blivit mörkare med åren. Men mina ögonbryn har varit såna här sen jag var hyffsat liten. Jag önskar dock någon kunde forma dem bättre än vad jag kan då jag tycker de är lite för stora, men jag låter hellre bli än att förstöra dem och göra dem ännu fulare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0