7 Maj

Har haft ett par bra spenderade dagar.

Jag hade en heldag med fillsen och gjorde bara en massa bra som IKEA, statoil och staden men de enda inköpen blev twix, kaffe & bulle! Riktigt fint
Jobbade helkväll/natt natten tills idag. 19.30-05.00. Det var ljust ute när jag gick hem, mindre fint. Somnade runt 06.30. Vid fem i tolv vaknar jag av att Ida en av passcheferna ringer och undrar var jag är och säger att jag ska börja jobba vid tolv?! Säger näe jag ska inte jobba jag har jobbat natt och ska jobba kommande natt så det är omöjligt. Näerå säger hon, hon är tvärsäker. Slänger mig upp i panik för att 3 minuter senare få höra: Jag kollade visst fel vecka du jobbade vi tolv förra lördagen. PUHHHHH säger jag då. Jag försover mig inte till viktiga saker och visste väl att jag inte skulle gjort det denna gången heller om det nu hade varit så att jag skulle jobbat. Men Cecilia är då pigg och kan inte somna om... kul.... Vet inte hur jag ska klara denna natten men det får gå:)

När jag ändå var pigg och hade hela dagen framför mig så mötte jag upp Elin för lite svalkande dricka och mat på krögers, mysmysmys. For sedan ut till södra utmarken för att kolla Andreas match.

Nu:Glassätning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0