så mycket fast så lite

Har varit ledig igår och idag och det känns både som jag varit effektiv men ändå gjort så lite. Igår hade jag kvalitetstid med fisen. Alltid lika trevligt. Hann även med att kontakta min bank angående alla konstigheter som inträffar då jag får nya kort och massa skit. Idag var det inplanerat en fika med en gammal vän närmare bestämt Martin. Tog oss lite mat och kaffe på ett fik och pratade om livet. Efter det var det hem för att laga mat då Andreas skulle hit. Vi åt gott, kollade film och tryckte i oss popcorn. Imorgon ska jag in till stan innan jobbet för att min kusin fyller år i helgen och ska firas på fredag då måste ju presenter inhandlas och som minsting i släkten är man väl till för att bli bortskämd. Han önskar sig tydligen ninjalego. Riktigt roligt att få köpa julklapp och födelsedagspresent till honom...alltid lego...... Han kör iaf en förändring varje gång, senast var det Star Wars lego nu är det ninja.
Efter det blir det ett litet pass jobb sedan svänga förbi Andreas och ta hem hans dator över helgen då han ska åka till Holland.


skrivet igår men blev tydligen inte postat. och ingen bild får jag upp heller

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Jag har sett dig i verkligheten och du har väldigt mörka ögonbryn i jämförelse till ditt hår m.m, så jag undrar om du färgar dem och isåfall vilket märke och vilken färg du använder!? :)

2011-04-04 @ 23:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0