Hard work work

En dag bestående av endast jobb. Klev upp halv tio. Åka iväg till första jobbet vid kvart över tio, sluta vid 15, börja andra jobbet 15.00 (eller ja, så fort möjligt)! Tycker jag var värd en godisbit efter att ha sprungit runt hela dan.
Om någon från Max mot förmodan skulle läsa det här inlägget får jag säga ursäkta för att jag var vimsig idag, och för er som undrar vad jag höll på med? så har jag själv inte en aning heller. Men man har väl alla dagar då det inte är mycket som går som det ska.
Tur att vimsigheten ordnade upp sig när jag kom till Jenny, då var det full kareta till halv nio.

Mamma och jag har sedan dess endast sovit framför tv:n.

Ska imorgon träffa min käraste vän Elin för lite bio. Den tjejen får man aldrig nog av! Men innan dess ska jag jobba i sex timmar.

Älskar att jobba! Hur tufft och slitsamt, även om man har en vimsig/dålig dag. Så älskar jag att jobba. Tyck att jag är sjuk i huvudet men I LOVE IT!
Kan till stor del vara för att jag har såna fina arbetskamrater.

Fick förresten ett sms från min syster, som spenderar en månad på Bali, om att de precis hade flyttat sig från Dream Beach till Gili trawangan. Mamma och jag nyfikna som vi är googlade upp att och fick fram dessa bilder. Något som vi (inte) ångrar såhär i efterhand. Nej vi tycker det är helt okej att det var snö när vi vaknade upp för en vecka sedan(!!!!!!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0