Det känns faktiskt inte heller bra

Hade för flertal år sedan både en och två bloggar. Var varken särksilt uppdaterande eller roliga. Om ni nu råkar komma in på den här sidan får ni se det som att det här mer är en sida för mig själv, då jag känner att jag behöver skriva ner saker och ting för att komma ihåg dem, då mitt minne sviker allt för ofta. Ta inte daggen (dagbok+blogg) alltför seriöst, det skulle inte kompa bra med min personlighet. Det känns inte heller bra att jag känner att jag måste ha en sån här då jag inte tycker om att folk vet vad jag gör om dagarna. Men här har ni mig ändå.

Föredrar att lägga in en bild på min kusin istället för mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0