And So It Begins

Började dagen med att inhandla ett par nya löparskor. Försäljaren smörade och pratade om vad som var bra för mina skröppliga gamla mormorsknän och jag kom hem med ett par alldeles för dyra skor. Nu får jag slita dem med hälsan.
Skulle ha satt sprätt på plånboken i lördags då jag och elin bestämt oss för att ha slut på konton när vi var färdiga. Men som vanligt hittar jag ingenting när jag väl bestämt, annars hittar man ju alltid för mycket?! Så blev endast en liten klänning och ett par byxor av silkesslag. Nu måste jag skriva och börja bocka av en lista för vad som behövs inhandlas innan sommaren kommer, tur att lönen från Jenny Nyström kommer i slutet av veckan.

Saker som bör vara inhandlat när solstrålarna tar fart
Jeans
Jeansshorts
vanliga shorts
bikini
klänning till fasters bröllop
cocktailklänning
converse
klackar
skinnjacka
gymkort?
och säkerligen ett hundratal till saker

en kattunge är jag ute efter också. Camilla fick ju sin för några år sen så nu måste det vara min tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0