25 Mars

Firade i onsdags Alex från jobbet. Blev bjudna på väldigt fin mat och for sedan vidare till Harrys!
Igår startade dagen med lite jobb för att sedan sitta kvar och dricka kaffe på jobbet i typ 4-5 timmar... Som tur är så kändes det värt det. För det kändes endast som en timme, då jag och Felicia alltid lyckas babbla bort tiden med allt mellan himmel och jord. Men jag gillar mitt jobb och mina arbetskamrater så tycker absolut inte det var någon waste of time. Hade jag varit hemma hade jag säkerligen ändå inte utfört något vettigt.

Startade denna morgonen med en löprunda varvat med powerwalk. En varm dusch på det  och klockan är bara tolv. Har aldrig någonsin varit en morgonmänniska, men har börjat vakna riktigt tidigt nu för tiden, vilket är riktigt skönt då man faktiskt hinner göra något om dagarna, även då man inte har något vettigt att göra.


Nu såhär i början på våren kan man ju inte annat än längta till sommaren. Vara i stugan med kusinen och fika varvat med fotboll hela dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0