4 april

Har bara jobbat sedan senast och har inte kännt någon mening med att skriva det varje dag här. Fredagens kalas blev en lyckad tillställning. En treåring (okej nej inte vilken treåring som helst utan världen sötaste, gulligaste, förståndigaste treåring) vid namn Elvira som brukar vara hemma hos min faster vid tillställningar kollade på mig och sa: du! jag elka dig! när jag stod i dörren och skulle gå. Då blir man väl ändå glad i hela kroppen.

Har spenderat hela denna vårdagen med min fina Jessica. En riktigt mysig heldag som innehöll allt den borde.

För att även visa lite känslor så måste jag säga: Att må dåligt är skittråkigt... men att se andra fara illa är nog farao det värsta som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0