27 april

Mycket nytt som hänt, men fortfarande samma gamla Kalmar. Härligt väder är det och jag har lyckats bränna mig mer än jag blivit brun, ovärt. Har mestadels jobbat både här och där. Tagit med min lillkusin på bio. Haft fin tid med syster och massa mer. Nu längtar jag tills Elin kommer hem eftersom vi har ett par planer som jag hoppas vi kommer utföra snarast möjligen.
Är i övrigt riktigt trött på denna stad och känner att jag skulle behöva en paus härifrån.

Kommit på att man kanske ska göra ett litet litet inlägg varje dag istället för att med två veckors mellanrum komma ihåg vad man gjort under tiden? Det var ju trots allt vad denna sida skulle vara till för...



Bild ifrån Montenegro/Kroatien. Känns sjukt att det var fem år sen man var där


Kommentarer
Postat av: duvetnikkie

nice blogg du har! :)

2011-04-28 @ 15:37:02
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0