14 april

det är faktiskt riktigt tråkigt att skriva inlägg om man inte får in en bild, vilket inte verkar fungera här för mig?! Men iaf sen senast har jag arbetat både här och var, varit hos morbror och bytt däck typ..........................

Igår for jag till min vapendragare felicia med lyxshake i ena handen och mat i den andra. Eftersom jag gillar att bli överraskad gillar jag även att överraska folk. Och felicia + lyxshake är den perfekta kombon så visste jag att hon skulle bli glad. Kanske måste påpeka att jag hade gått fem kilometer innan jag drog i mig en halv shake, resten tog fillan. Och sen gick jag även de fem kilometrarna hem!!! Sen for vi på kalas för "brodern" som fyllde 21, god mat och efterätt sen somnade jag soffan.
Idag ska jag försöka hitta mig ett par klackar som måste vara minst 11 cm till bröllopet för att klänningen inte ska släpa i backen.

Kul....

Kommentarer
Postat av: fisen ju

men uppdatera mera dååå :):)

2011-04-18 @ 21:40:28
URL: http://lillfills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0